• Krabpalen specialist!
  • Goedkope verzending!
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Niet goed, geld terug
D. - 10
Pluspunten
"Klantvriendelijk, snelle levering. Niks op aan te merken!"
  • 0031 (0)85 0656 263

Krabpaal Kitty Kidz Iii Be - 60X

Schrijf de eerste review

Vanaf

van € 45,90

Nu € 38,99

Je bespaart 16%

* Verplichte velden

  • 3 werkdagen
  • SSL Veilig winkelen & betalen
  • Retourneren binnen 14 dagen!
Beschrijving

De krabpaal Kitty Kidz is precies goed voor speelse katten. Het scratch bord met Potenmotief biedt het beste op gebied van de nagelverzorging. Bodemplaat en onderstel zijn bekleed met pluche. Een geweldige kleurencombinatie die past in ieder interieur. De krabpaal Kitty Kidz bieden uw kat alles waar zij van dromen. Hier kunnen ze spelen, klimmen, verbergen, hun nagelas scherpen en uitrusten. Platforms en rustplaatsen zijn zacht pluche. Om te voldoen aan de eisen van een ondernemende kat zijn de stammen gewikkeld met sisal.

Afmeting: 60x45x64CM

Bekijk ook onze andere krabpalen.

Specificaties van Krabpaal Kitty Kidz Iii Be - 60X

  • Levertijd 3 werkdagen
  • Kleur Creme
Verzenden

Welke pakketdienst levert mijn pakket?

De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. U kunt met DPD in contact komen via de contactpagina.
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in uw winkelmandje. U kunt er vanuit gaan dat de bestelling op de aangegeven dag geleverd wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt.
Wanneer u betaald heeft via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt  verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen. 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kunt u de bezorging van uw pakket volgen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt uw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus.

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien u meerdere producten besteld, betaalt u dus slechts één keer verzendkosten. 
De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie worden €50,00 verzendkosten gerekend. 

Retourneren

Hoe werkt retourneren?


• Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

• We vragen je de artikelen in een kartonnen doos of stevige envelop te verpakken. Op de doos of envelop dient duidelijk ons adres vermeld te staan. Voeg in het pakket (een kopie van) je factuur toe of het retourformulier. Je kunt zelf kiezen door welk koeriersbedrijf je het pakket laat verzenden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor jezelf. Let op: bewaar je verzendbewijs goed!

• Nadat je het pakket retour gezonden hebt, verzoeken wij je om je retourzending aan te melden op onze website via dit formulier. Helaas kunnen wij zonder dit formulier je retourzending niet in behandeling nemen. Als wij over alle gegevens beschikken ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.

Retouradres:
Leinserondweg 19a
5465 RV, Veghel

Onder welke voorwaarden kun je een artikel retourneren?

1. Het artikel is retour aangemeld binnen de zichttermijn van 14 dagen.
2. Het artikel is compleet en in originele staat. Indien mogelijk stuur je het artikel terug in de fabrieksverpakking.
3. Het artikel is niet gebruikt.

Wat moet je doen als je een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?


Het is natuurlijk erg vervelend dat je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen heeft.
Wij vragen je in geval van schade binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. We verzoeken je foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. We zullen samen op zoek gaan naar een passende oplossing.
Indien je een verkeerd artikel ontvangen hebt, verzoeken wij je binnen 2 werkdagen na ontvangst te mailen naar klantenservice@huisdierplezier.nl.

Betalen

Betaalmethodes


  • • IDeal
  • • Bankoverschrijving
  • • PayPal
  • • Visa/Mastercard
  • • Klarna - Achteraf betalen

Huisdierplezier biedt verschillende, veilige mogelijkheden voor de betaling. Betalen is mogelijk via Ideal, Paypal, bankoverschrijving, Visa of Mastercard. Betaalt u liever nadat u de bestelling ontvangen heeft? Ook dat is mogelijk! Tijdens het afrekenen kiest u voor de optie 'Achteraf betalen'. U ontvangt van Afterpay (België) of Klarna (Nederland) een factuur welke u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt voldoen. 

Reviews

Dit zal u ook wel bevallen